Què necessites d’una gestoria comptable?

gestoria comptable

Què necessites d’una gestoria comptable?

Degut a la falta de temps i de pràctica, moltes empreses tenen problemes amb la comptabilitat, tractant-se d’una funció que requereix més dedicació de la que sovint se li pot donar. És per això que és habitual que es delegui parcial o totalment la comptabilitat a serveis de gestoria especialitzats.

Ara bé, no totes les gestories són iguals, i triar o una altre pot repercutir negativa o positivament en l’activitat de l’empresa. Malauradament, avui dia proliferen gran quantitat de gestories low cost que, a vegades, un cop contractades, els hi manca de seriositat i atenció envers als seus clients.  Això pot convertir en un malson el procés comptable.

Per aquest motiu, des del Gremi recomanem sempre “investigar” la gestoria abans de contractar els seus serveis. És important conèixer l’experiència de la gestoria comptable, qui la formen i quins àmbits cobreixen com a gestoria.  En aquest sentit, resulta útil saber si la gestoria en qüestió té experiència treballant amb empreses semblants a pròpia, així com els sectors amb els que habitualment treballa. En el nostre cas, és especialment adient contractar una gestoria especialitzada en treballar amb empreses de la construcció.

Per últim, destaquem el tracte amb el client. Tenir la seguretat de ser resposts sempre i quan necessitem resoldre alguna qüestió és essencial per no patir bloquejos en l’activitat o endarreriments. La confiança i la predisposició de la gestoria a atendre’ns personalment i sense dilacions és segurament el millor dels trets a tenir en compte a l’hora de triar una gestoria o una altre.

Així mateix, us recordem que en cas de tenir cap dubte sobre qüestions fiscals, teniu a la vostra disposició els assessors del Gremi, per respondre les vostres preguntes.