Campanya per impulsar la construcció entre els joves

Impulsem la incorporació de joves a les obres al saló de l’ocupació de bcn i amb una nova web

El Gremi, conjuntament a altres associacions sectorials d’arreu de Catalunya, unides institucionalment com a Confederació Catalana de la Construcció (CCC),  ha impulsat una campanya de comunicació per impulsar la incorporació de més joves a les obres, tenint en compte l’escassetat de mà d’obra, sobretot qualificada, que pateixen moltes empreses del sector. L’estratègia en general és visibilitzar els atractius del sector com per exemple la modernització de les obres, la qualitat de la feina i les millors condicions laborals respecte altres sectors.

En aquest sentit, us informem que la CCC estarà present en el proper Saló de l’Ocupació de Barcelona els dies 9 i 10 de novembre al recinte firal de Montjuic. La presència de la CCC s’estructurarà a través de la contractació d’un estand i el desenvolupament de diverses activitats complementàries. L’objectiu és doble: per una banda, atraure persones a integrar-se professionalment en el sector; per una altra, informar els visitants de l’oferta formativa i laboral existent.

L’estand de la CCC (número 475 del Saló) serà atès per representants de totes les entitats que integren la Confederació. D’aquesta manera es garanteix la cobertura ininterrompuda amb assessorament personalitzat als visitants durant els dos dies de la fira,en horari de 9:30 a 19 h.

Està també prevista també la celebració d’un taller (workshop) al propi recinte firal sobre una experiència personal de carrera professional al sector de la construcció.

Per últim, es distribuirà entre els visitants un díptic per a promocionar la incorporació laboral del sector. Aquest suport informatiu, molt gràfic i amb eslògans apel·latius, busca donar resposta a les primeres preguntes que es pugui fer qualsevol interessat a treballar al sector: atributs de la feina, condicions laborals, recompenses…

-Inscripció Saló de l’Ocupació 2022 (gratuïta)

-Díptic promocional de la campanya

-Nota de premsa informativa de la campanya

NOVA WEB I INSTAGRAM PER A COMPLEMENTAR LA CAMPANYA:  CONSTRUEIXELFUTUR.CAT

Igualment us informem que també s’ha desenvolupat una web (https://construeixelfutur.cat/) i un compte d’Instagram (@construeixelfutur) que complementarà l’acció a la Fira i que permetrà continuar fent noves accions de comunicació i mantenir un espai digital on els joves puguin informar-se i conèixer millor el mercat laboral de la construcció.Per tot plegat, recomanem la visita al Saló de l’Ocupació i preguem que, en la mesura del possible, es faci difusió d’aquesta iniciativa entre aquelles persones que podrien estar interessades.

Web CCC Construeixelfutur.cat

Instagram CCC @construeixelfutur

Entitats que configuren la Confederació Catalana de la Construcció:

• Cambra Oficial de Contractistes d’Obres de Catalunya
• Federació Catalana de Promotors Constructors
• Federació de Gremis de la Construcció de Lleida
• Foment per el Desenvolupament de la Construcció i Indústria Auxiliar de les Comarques Tarragonines
• Federació d’Entitats Empresarials de la Construcció de Barcelona
• Gremi d’Àrids de Catalunya