Consells per triar el vehicle que necessites

Prendre una decisió amb el teu vehicle

Consells per triar el vehicle que necessites

Triar el vehicle que millor respondrà a les nostres necessitats és tot un repte que pot repercutir funcional y econòmicament. És per això que a l’hora de decidir-se s’han de tenir en compte els següents factors:

Què tenir en compte a l'hora de planificar l'adquisició d'un vehicle? Click To Tweet
1. Quants diners volem gastar-nos?

El preu és un dels aspectes fonamentals. Quin preu resulta rendible per a l’empresa? Què suposa un preu o un altre en proporció a la facturació? Val la pena adquirir un vehicle massa barat per després tenir problemes?

2. Què en pensen els conductors?
Sovint oblidats a l’hora de triar un vehicle, el cert és que l’opinió i les preferències dels conductors haurien de tenir-se en compte per tal que es sentin confiats i còmodes amb el vehicle triat.

3. Quina funcionalitat tindrà el vehicle?
Un vehicle amb més o menys prestacions de les necessàries pot sortir molt car. És per això que cal planificar amb cura les diferents possibilitat d’ús que ha de tenir el vehicle, així com les seves capacitats per donar cobertura a imprevistos.

4. És eficient energèticament?
Un altre factor imprescindible i cada cop més important és el de l’eficiència del vehicle. I no només en relació a estalvi en combustible i cura del mediambient, sinó també per els perjudicis i avantatges que comporta tenir un vehicle o un altre en base a les nombroses normatives i subvencions en relació a objectius de sostenibilitat.

5. Aleshores… millor comprar o llogar?
Per últim, una altre aspecte importantíssim a l’hora de comptar amb un nou vehicle és decidir si serà comprat o de lloguer. Cada opció té els seus avantatges. Comprar-ho pot sortir més econòmic en cas de tenir-ne garantida l’amortització de la inversió inicial amb l’ús posterior del vehicle, tot i que la imprevisibilitat de l’activitat així com el deteriorament de l’estat del vehicle, pot fer aquesta opció molt menys rendible amb comparació amb la de rènting.

El lloguer de vehicles parteix de l’avantatge de donar una major flexibilitat a l’empresa, permetent canviar el vehicle de manera adaptativa a les circumstàncies de l’activitat. Igual que passa amb un habitatge, el lloguer d’un vehicle permet als usuaris una major flexibilitat en relació als imprevistos, així com la possibilitat de comptar amb el vehicle ideal per a cada funció segons quan i com requereixi ser resolta.

Rènting flexible sense penalitzacions pels socis

Etiquetes:
,