Col.labora acollint estudiants en pràctiques especialitzats en rehabilitació

Com venim fent en els darrers anys, us informem que l’Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona (EPSEB) imparteix entre el seu alumnat el Diploma d’Ampliació de Competències (DAC) en Rehabilitació, una formació que permet oferir a les empreses i al mercat, professionals especialitzats en la intervenció en els edificis existents. La formació pràctica es realitza a les empreses especialitzades en el sector de la rehabilitació-restauració, per tal de que l’alumnat conegui de primera mà la realitat del sector.

Ja són més de cinquanta empreses que heu col.laborat amb l’EPSEB oferint a l’alumnat aquestes pràctiques, on la participació de l’estudiant en l’obra és necessària per poder complementar la seva formació, així com donar resultats per l’empresa en les seves tasques (la presència en l’obra de l’alumnat ha de ser superior al 50% del seu temps).

Amb aquesta iniciativa podreu disposar d’estudiants especialitzats en rehabilitació durant un període de 6 mesos, a mitja jornada i sense contraprestació econòmica, a partir del mes de juliol.

Si esteu interessats en acollir a un estudiant en pràctiques per desenvolupar el seu Projecte de final de grau dins la vostra empresa, podeu omplir aquest breu FORMULARI  i retornar-lo a ameilan@gremi-obres.org abans del dia 25 de maig del 2016.

Més informació: MODALITAT PRÀCTICUM