Estrenem zona d’exposicions a la seu del Gremi

El Gremi de Constructors d’Obres de Barcelona i Comarques ha obert una zona d’exposició al vestíbul de la seu de la Gran Via, 663. Es tracta d’una iniciativa que permet a les empreses agremiades donar a conèixer productes, projectes i mostres de materials, entre altres, que vulguin destacar i difondre. El vestíbul de l’edifici és un espai concorregut per empresaris i professionals vinculats de ple en el món de la construcció. D’aquesta manera, les exposicions esdevenen un reclam per a tot aquell que visiti la seu del Gremi.

P1020497Inauguren aquesta zona d’exposició les empreses Parex Group, un referent mundial i principal proveïdor de morters industrials i solucions especialitzades en el sector de la construcció; i ROCKWOOL Group, una empresa líder en l’aïllant de llana de roca, un producte natural que proporciona grans avantatges. En l’exposició, Parex-Group presenta l’innovador sistema d’aïllament tèrmic Coteterm ETICS i el sistema de façana ventilada contínua Coteterm FV, mentre que ROCKWOOL dóna a conèixer els diferents sistemes i solucions d’aïllament per a les façanes amb base de llana de roca.

Així doncs, la mostra se centra en les façanes com a elements d’identitat dels edificis. Parex Group destaca que les façanes transmeten un conjunt de sensacions i emocions que han de complir uns objectius bàsics de funcionalitat i ús. A més, la façana és la protecció i l’abric de l’habitatge davant de tots els canvis climàtics que es puguin produir, P1020488de forma que les façanes s’han d’adaptar a les noves necessitats que es plantegin en la nostra societat.

La tecnologia Coteterm ETICS és la instal.lació per la part exterior del tancament de façanes d’un aïllament tèrmic que ha de ser fixat de forma química i mecànica. A continuació, sobre aquest aïllament s’aplica una capa base de morter armat per protegir la placa aïllant. Finalment, es col.loca un acabat decoratiu. Cal remarcar que aquest sistema es pot instal.lar tant en obres noves com en obres de rehabilitació. Quant als sistemes de façana ventilada contínua Coteterm FV, estem davant de la instal.lació en l’interior de la façana d’una càmera d’aire ventilada. A diferència de les façanes ventilades tradicionals, aquest sistema aporta una millora fonamental en l’acabat estètic, atès que es poden realitzar grans panys continus sense juntes.

ROCKWOOL presenta la façana SATE amb sistema REDArt, P1020492que esdevé un sistema d’aïllament que millora l’eficiència energètica proporcionant un acabat decoratiu atractiu amb més de 200 colors. D’altra banda, també s’hi exposa el sistema REDAir destinat a façanes ventilades i amb el qual es combina l’estètica del revestiment exterior ROCKPANEL amb les prestacions de la llana de roca. Per últim, podeu veure l’insuflat de borra, una solució per aïllar, sense obra, façanes, envans, golfes i falsos sostres mitjançant insuflat de l’aïllament de la llana de roca: una solució econòmica, ràpida i simple.

Totes aquelles empreses que desitgeu donar a conèixer productes, materials o altres elements que vulgueu difondre, poseu-vos en contacte al telèfon 932 659 430 o bé a l’adreça info@gremi-obres.org.