Es busquen empreses interessades en rehabilitacions del programa d’Ajuts a la rehabilitació d’habitatges de persones en situació de vulnerabilitat

Un any més, des de l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona ens demanen al Gremi un llistat d’empreses rehabilitadores per tal de tenir-les en compte a l’hora de facilitar, als propietaris sol.licitants dels ajuts, opcions d’empreses constructores per a obres subvencionades de rehabilitació del Programa d’Ajuts a la rehabilitació d’habitatges per a persones en situació de vulnerabilitat.

Aquest programa cobreix el 100% del cost de les obres a realitzar fins a un màxim de 9.000 euros. La dotació pressupostària inicial és de 3.000.000 €. Pagaments per endós.

Així mateix, les empreses interessades en formar part d’aquest llistat han de complir les següents condicions:

1.Estar associades al Gremi de Constructors, formant part de la Comissió RiMe

2.Tenir el Certificat Consta o bé, complir amb els següents requisits:

-Ser una empresa legalment constituïda i tenir un mínim d’un any d’experiència.
-Mantenir actualitzada la documentació de l’empresa (certificats de TGSS i AT., pòlissa RC i SP).
-Documentar la relació contractual en qualsevol tipus d’obra.
-Acceptar un sistema d’arbitratge tècnic.
-Complir amb la normativa vigent en matèria de seguretat i salut.

En cas que compteu amb aquestes condicions, i estigueu interessats en què la vostra empresa formi part del llistat de l’administració per aquesta convocatòria d’ajuts, ens ho podeu fer saber, enviant-nos un correu a administracio@gremi-obres.org o trucant al 932 659 430, indicant-nos que esteu interessats i la vostra empresa.

Etiquetes: