Antoni Sorolla ha participat a la presentació de la “Setmana de la Rehabilitació”

Dimarts 2 de desembre, a les 12:00 hores, (Saló de Cròniques de l’Ajuntament de Barcelona), Antoni Sorolla, gerent adjunt d’Habitatge d’Hàbitat Urbà, ha participat a la presentació de la primera edició de la “Setmana de la Rehabilitació” (www.rehabilita.cat), que tindrà lloc del 9 al 14 de desembre.

A l’acte també han intervingut Jordi Sanuy, Direcció de Qualitat de l’Edificació i Rehabilitació de l’Habitatge de la Generalitat, i Maria Rosa Remolà, presidenta del Col·legi dAparelladors de Barcelona (CAATEEB).

L’objectiu de la setmana és fer de la rehabilitació i el manteniment un nou sector d’activitat adreçat a la millora de l’entorn urbà i la qualitat de vida de tots els ciutadans. La Setmana inclourà la Fira de la Rehabilitació, adreçada als propietaris particulars, representants de comunitats i públic en general, que tindrà lloc a la renovada Plaça de les Glòries el cap de setmana del 13 i 14 de desembre.

Promoguda pel Col·legi d’aparelladors, arquitectes tècnics i enginyers d’edificació de Barcelona (CAATEEB),  la Setmana de la Rehabilitació fa partícips als agents que operen dintre del sector de la construcció. És, doncs, una oportunitat per, des de una perspectiva diferent i en un context novador,  impulsar i dinamitzar l’activitat rehabilitadora, donant a conèixer les ultimes novetats en rehabilitació, generant fòrums de debat, apropar la rehabilitació al públic en general, etc.

El programa de la Setmana de la Rehabilitació el podreu trobar clicant aquí.