Estudi gratuït de Projectes fotovoltaics, Bateries i eòlics, amb inversió per part nostra per socis i clients dels socis del Gremi

Sostenibilitat
About This Project
logo prosolia

Estudi gratuït per rentabilitzar teulades de naus i edificis

Tots els agremiats podeu gaudir d’un estudi gratuït per a instal·lacions industrials de fotovoltaiques, eòliques i bateries d’un consum superior a 100KW.

Per als socis del Gremi, disposem de mes de 200 Milions € per invertir en projectes seus i dels seus clients, d’instal·lacions fotovoltaiques, Bateries i aerogeneradors.

Cal tenir en compte que la nostra proposta inclou: Disseny, Instal·lació, seguiment, manteniment i finançament dels nostres projectes , sempre que es compleixin els requisits mínims.

Si vols treure rendibilitat a la teulada de les teves naus o vols ajudar als teus clients a treure un profit de les teulades de naus, solars, i edificis, truca’ns.

Posem a disposició dels membres agremiats, la nostra disponibilitat per fer taules rodones, presentacions i webinars als seus clients, per proposar el Servei de Valor Afegit que desde l’acord de Prosolia amb el Gremi de Cosntructors podem donar als seus clients profesionals

–Més informació sobre avantatges i serveis pels agremiats de Prosolia-

Tinc una consulta

Telèfon

Missatge

He llegit i accepto la Política de Privacitat (obligatori)

Les dades obligatòries són imprescindibles per a tramitar la sol·licitud. La resta de dades es sol·liciten per oferir un millor servei i comunicació. El sol·licitant autoritza la incorporació de totes les dades esmentades a un arxiu titularitat del Gremi de Constructors d’Obres de Barcelona i Comarques, amb domicili a Barcelona, Gran Via de les Corts Catalanes, núm. 663, que té com a finalitat tramitar la sol·licitud. Així mateix, autoritza que se li enviï informació i ofertes comercials per correu electrònic o algun altre mitjà de comunicació electrònica equivalent. Conforme al Reglament General de Protecció de Dades 2016/679, el sol·licitant disposa dels drets d’accés, rectificació i cancel·lació d’aquestes dades, així com a oposar-se al seu tractament mitjançant escrit a l’adreça anteriorment indicada amb la referència Protecció de Dades.