BUSCADOR

Tramitació de Certificats i Registres

Tot el que necessites per dur a terme la teva activitat

Tots els certificats que necessiteu per dur a terme la vostra activitat ens els podeu delegar a nosaltres, per a què us fem tot el procés de tramitació, de manera que guanyeu temps, agilitat i sobretot la comoditat de saber que ho deixeu en bones mans.

Quins Certificats i Registres et podem fer?

• Certificat d’agremiat i Certificat de la RiMe
  • Certificat de classificació empresarial d’Obres i Serveis
  • Certificat de Declaració Responsable
  • Registre d’Empreses Acreditades, REA