Tramitem diferents certificats, registres i avantatges per dur a terme la teva activitat

Tots els certificats que necessiteu per dur a terme la vostra activitat ens els podeu delegar a nosaltres, per a què us fem tot el procés de tramitació, de manera que guanyeu temps, agilitat i sobretot la comoditat de saber que ho deixeu en bones mans.

Quins Certificats i Registres gestionem?

Certificat d’agremiat i Certificat de la RiMe

Certificat de classificació empresarial d’Obres i Serveis

Certificat de Declaració Responsable

Registre d’Empreses Acreditades, REA

Segell de Professionalitat a la Construcció, CONSTA

Segell de Responsabilitat Mediambiental a la Construcció, RECONS

Tramitació inicial i modificació de les dades de la TPC

A més a més, des del Gremi ajudem a tramitar els següents procediments:
Adhesió al conveni amb Barcelona Sostenible (descomptes fiscals en residus). Més informació

Adhesió al conveni amb Repsol per a condicions especials (descomptes en combustibles) per la Targeta SOLRED. Més informació

Inclusió a llistat d’empreses disponibles per programes socials de rehabilitació de l’Ajuntament de Barcelona (empreses CONSTA) Més informació

Formulació de sol.licitud d’auditoria energètica per Universal Energia. Més informació

Tramitació de sol.licitud de condicions especials en Àrea Dum (zones de càrrega i descàrrega) i targetes d’hores d’aparcament per Gremis. Més informació

Tinc una consulta

Telèfon

Missatge

He llegit i accepto la Política de Privacitat (obligatori)

Les dades obligatòries són imprescindibles per a tramitar la sol·licitud. La resta de dades es sol·liciten per oferir un millor servei i comunicació. El sol·licitant autoritza la incorporació de totes les dades esmentades a un arxiu titularitat del Gremi de Constructors d’Obres de Barcelona i Comarques, amb domicili a Barcelona, Gran Via de les Corts Catalanes, núm. 663, que té com a finalitat tramitar la sol·licitud. Així mateix, autoritza que se li enviï informació i ofertes comercials per correu electrònic o algun altre mitjà de comunicació electrònica equivalent. Conforme al Reglament General de Protecció de Dades 2016/679, el sol·licitant disposa dels drets d’accés, rectificació i cancel·lació d’aquestes dades, així com a oposar-se al seu tractament mitjançant escrit a l’adreça anteriorment indicada amb la referència Protecció de Dades.