BUSCADOR

Servei de Prevenció de Riscos Laborals

La teva Seguretat és la nostra prioritat

El Servei de Prevenció de Riscos Laborals és duu a terme mitjançant un equip de professionals que proporciona l’assessorament que necessites en tot el que et conduirà a una integració de la prevenció en la teva empresa, a partir d’una avaluació dels riscos detectats i d’una planificació de les corresponents mesures correctores que se’n puguin derivar.

Aquests serveis et són imprescindibles per poder complir amb la Llei de Prevenció de Riscos Laborals i els Reglaments posteriors.

Redactem qualsevol tipus de Pla de Seguretat i Salut d’obres de construcció perquè no t’hagis de preocupar absolutament de res. El Pla de seguretat d’una obra és el document on s’analitza, estudia i contempla la seguretat present en el projecte i el seu sistema d’execució.

Realitzem visites gratuïtes a les teves obres amb els nostres tècnics professionals, per assessorar-te i informar-te en l’àmbit documental i de seguretat, de manera totalment confidencial.

Tinc una consulta

Telèfon (opcional)