Pòlissa de ciberseguretat. Els cibercriminals amenacen la supervivència de les nostres empreses

polissa de ciberseguretat

Apreciats constructors,

Com sempre és un plaer adreçar-nos a vosaltres per tal d’ajudar-vos a detectar i atenuar els riscos més actuals: en aquest cas els atacs cibernètics.

Si malauradament la tendència dels atacs cibernètics ja venia incrementant-se any a any, en aquests últims mesos de confusió i adaptació per la gran majora d’empreses, els ciberdelinqüents s’han aprofitat de la situació i els atacs cibernètics a nivell d’Espanya s’han vist incrementats fins a un 50%.

Segons les paraules del expresident i conseller delegat de Cisco Systems, encara que creiem que mai patirem un atac d’aquestes característiques, el més probable és que ens arribi a tots, si és que no ens ha arribat ja.

“There are only two types of organisations: those that have been hacked and those that don’t know it yet!”- Jhon T. Chambers- Cisco Systems

Tradueixo: “Hi ha dos tipus d’organitzacions: les que han estat hackejades i les que encara no ho saben”.

Aquesta problemàtica ens afecta a tots, des de grans empreses i entitats públiques fins a les petites empreses i particulars. Encara que creiem que no som un objectiu, en aquests moments l’augment d’aquesta activitat delictiva ha vist el seu auge en les petites empreses, per lo que és necessari ser conscients i prendre les mesures pertinents.

Tot i així, a vegades no és suficient i per tant, des del món assegurador, la nostre recomanació és contractar una pòlissa de ciberseguretat. Aquest producte no disminuirà les probabilitats de ser objectiu dels hackers però si les conseqüències econòmiques derivades d’aquests.

A Jori Armengol vam ser una empresa pionera amb aquest tipus de producte. Ja portem anys treballant-ho i, malauradament, per experiències dels nostres clients coneixem molt bé la seva eficàcia.

Així doncs, us convidem a contactar-nos i conèixer les avantatges de disposar d’aquest producte. Com sempre de la mà dels millors experts i buscant en el mercat el millor producte per a cadascun de vosaltres.

DISPOSA DE LES AVANTATGES D’AQUEST PRODUCTE I DESPREOCUPA’T:

• Gestió integral i acompanyament en cas de ciberatac amb els millors professionals 24h x 365d.
  • Indemnitzacions per interrupció del negocio o pèrdua de benefici.
  • Despeses de la defensa legal per les reclamacions.
  • Multes i sancions que pugui imposar l’administració.
  • Les despeses derivades de la restauració de la reputació de la nostre empresa de cara als clientes y medis.

Ricard Garcia Miralles

Responsable de Nou Negoci a Jori Armengol i Associats S.A.

rgarcia@joriarmengol.com