INTRODUCCIÓ

El lideratge és una habilitat fonamental en diversos aspectes de la vida, des de l’àmbit professional fins al personal. Un líder eficaç no només inspira i motiva el seu equip, sinó que també promou un ambient de treball coŀlaboratiu i orientat a resultats. Aquesta proposta formativa està dissenyada per a adults que desitgin desenvolupar i perfeccionar les seves habilitats de lideratge.

MATERIAL DIDÀCTIC

El material didàctic inclòs es:

  • Dossier
  • Presentacions com a suport teòric
  • Activitats interactives

OBJECTIU DEL PROGRAMA

L’ objectiu principal d’ aquest programa és dotar els participants de les eines i coneixements necessaris per esdevenir líders efectius i responsables. En finalitzar el curs, els participants hauran desenvolupat competències clau en lideratge, comunicació, resolució de conflictes i presa de decisions.

CONTINGUT

1. Fonaments del Lideratge
– Definició i tipus de lideratge: Estudi de les diferents teories i estils de lideratge.
– Característiques d’ un bon líder: Anàlisi de les qualitats i competències que defineixen els líders efectius.

2. Comunicació Efectiva
– Habilitats de comunicació: Desenvolupament de tècniques d’ escolta activa, retroalimentació constructiva i comunicació no verbal.
– Comunicació en equips: Estratègies per fomentar un ambient de comunicació oberta i honesta dins d’ un equip.

3. Resolució de Conflictes
– Tècniques de negociació: Mètodes per abordar i resoldre conflictes de manera efectiva, buscant solucions guanyar-guanyar.

4. Presa de Decisions
– Procés de presa de decisions: Anàlisi de models i tècniques per prendre decisions informades i efectives.

5. Autoanàlisi i feedback constructiu
– Autoanàlisi de l’evolució dels participants i feedback constructiu

METODOLOGIA

El programa combinarà sessions teòriques amb activitats pràctiques i participatives.

CONCLUSIONS:

Aquest programa formatiu està dissenyat per proporcionar als participants les eines necessàries per convertir-se en líders efectius i adaptatius. A través d’ un enfocament educatiu integral i participatiu, es podran desenvolupar no només habilitats tècniques de lideratge, sinó també una major autoconsciència i una visió clara del seu paper com a líders en les seves respectives comunitats i organitzacions

PREU

Preu: 150€ agremiats/ades i aturats/ades i 160€ no agremiats/ades

Nota: Aquest curs es pot bonificar

Área

FORMACIÓ PRIVADA – HABILITATS EMPRESARIALS

DURACIÓ

Aquest curs té una durada de 15 hores

Data

15/10/2025 a 29/10/2025, dilluns i dimecres de 15:30 a 18:30h.

DESCARREGA EL CALENDARI

Modalitat

Curs virtual

Formador: Xavier Esteban

DIPLOMA

Al finalitzar el curs de comptabilitat general es lliurarà un diploma acreditatiu d’aquesta formació.

APPLUS ISO 9001

Estem certificats en Qualitat, segons la norma UNE-ISO 9001, per l’entitat Applus, amb la voluntat d’oferir un servei de màxima qualitat formativa.

Inscripció al curs

    He llegit i accepto la Política de Privacitat (obligatori)