AUTOCAD AVANÇAT 2D I 3D

REQUISITS:

-Per poder realitzar el curs cal tenir coneixements d’AutoCad.

-Cada participant ha de portar el seu ordinador portàtil (no MAC)

OBJECTIUS:

– Saber les bases sòlides de dibuix en 2D/3D

– Dominar de la metodologia de treball en Espai Model, tant de dibuix en 2D com en 3D.

– Dominar de la metodologia de treball en Espai Paper o Presentacions.

– Dominar dels conceptes d’Acotació amb estils Anotatius.

– Dominar la impressió i generació de fitxers

CONTINGUTS:

1) Repàs de totes les ordres de dibuix en 2D.

2) Configuració d’AutoCAD. Espais de Treball.

3) Gestió de fitxers, plantilles, ordres de control de pantalla.

4) Creació de fitxers de bloc, gestió de capes avançada, estils d’acotació. Acotació amb estils anotatius.

5) Creació de taules, referències externes, atributs.

6) Metodologia de treball en espai model, plànols a escala y creació de detalls. Impressió.

7) Dibuix en isomètric. Acotació en isomètric.

8) SCP Sistemes de Coordenades Personal.

9) Dibuix en 3 dimensions. Creació de primitives. Operacions booleanes en el dibuix amb sòlids. Creació de sòlids per extrusió, revolució, prémer i tirar, solevació, etc..

10) Metodologia de treball en Espai Paper o Presentacions.

11) Transformacions geomètriques en 3D. Edició de sòlids.

12) Presentació del dibuix final en 3D

Tipus de Curs

Formació Subvencionada (sense cost per a professionals de tots els sectors i persones en atur)

Qui pot apuntar-se a aquest curs subvencionat?

Qualsevol persona resident a Catalunya que estigui en actiu (treballador/a o en situació d’atur). Excepte persones que treballin en l’Administració Pública.

Modalitat Presencial

Curs subvencionat per:

Aquest curs forma part dels programes de formació professional per a l’ocupació, subvencionats pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

Àrea

Software de la construcció.

DURACIÓ

Aquest curs té una durada de 36 hores

Properament nova convocatòria

Lloc

Gremi de Constructors d’Obres de Barcelona i Comarques, Gran Via de les Corts Catalanes, 663 – 08010 Barcelona.

FORMADOR/A - MODALIDAD

FORMADOR: MANEL DE TORRES AGUILAR

MODALIDAD: PRESENCIAL

DIPLOMA

Al finalitzar el curs es lliurarà un diploma acreditatiu d’aquesta formació.

APPLUS ISO 9001

Estem certificats en Qualitat, segons la norma UNE-ISO 9001, per l’entitat Applus, amb la voluntat d’oferir un servei de màxima qualitat formativa.

Alguna consulta?

Si tens algún dubte o consulta relacionada amb aquest curs no dubtis em posar-te en contacte amb nosaltres!

Inscripció al curs

Curs tancat. Pots inscriure’t per tal d’entrar a la llista d’espera. Contactarem amb tu quan obrim noves convocatòries

Un cop inscrit…

1) Ens posarem en contacte amb tu per fer-te arribar el Full d’Inscripció.

2) Ens hauries d’enviar omplert el Full d’Inscripció que t’enviarem a formacio@gremi-obres.org juntament amb:

-Una fotocòpia del DNI en vigor.
-Última nòmina o últim rebut d’autònom o document DARDO (si estàs en situació d’atur).

Per qualsevol dubte contacteu amb nosaltres al 932 6594 30 o enviant un mail a formacio@gremi-obres.org

Les dades obligatòries són imprescindibles per a tramitar la sol·licitud. La resta de dades es sol·liciten per oferir un millor servei i comunicació. El sol·licitant autoritza la incorporació de totes les dades esmentades a un arxiu titularitat del Gremi de Constructors d’Obres de Barcelona i Comarques, amb domicili a Barcelona, Gran Via de les Corts Catalanes, núm. 663, que té com a finalitat tramitar la sol·licitud. Així mateix, autoritza que se li enviï informació i ofertes comercials per correu electrònic o algun altre mitjà de comunicació electrònica equivalent. El sol·licitant disposa dels drets d’accés, rectificació i cancel·lació d’aquestes dades, així com a oposar-se al seu tractament mitjançant escrit a l’adreça anteriorment indicada amb la referència Protecció de Dades.