Curs AUTOCAD AUTOCAD AVANÇAT 2D I 3D

OBJECTIUS:

– Saber les bases sòlides de dibuix en 2D/3D

– Dominar de la metodologia de treball en Espai Model, tant de dibuix en 2D com en 3D.

– Dominar de la metodologia de treball en Espai Paper o Presentacions.

– Dominar dels conceptes d’Acotació amb estils Anotatius.

– Dominar la impressió i generació de fitxers

Curs AUTOCAD AVANÇAT 2D I 3D

1) Repàs de totes les ordres de dibuix en 2D.

2) Configuració d’AutoCAD. Espais de Treball.

3) Gestió de fitxers, plantilles, ordres de control de pantalla.

4) Creació de fitxers de bloc, gestió de capes avançada, estils d’acotació. Acotació amb estils anotatius.

5) Creació de taules, referències externes, atributs.

6) Metodologia de treball en espai model, plànols a escala y creació de detalls. Impressió.

7) Dibuix en isomètric. Acotació en isomètric.

8) SCP Sistemes de Coordenades Personal.

9) Dibuix en 3 dimensions. Creació de primitives. Operacions booleanes en el dibuix amb sòlids. Creació de sòlids per extrusió, revolució, prémer i tirar, solevació, etc..

10) Metodologia de treball en Espai Paper o Presentacions.

11) Transformacions geomètriques en 3D. Edició de sòlids.

12) Presentació del dibuix final en 3D.

Formació Subvencionada.

Software de la construcció.

15/05/2019 – 17/06/2019

dilluns i dimecres de 17:30 – 21:30 h

• Aquest curs forma part dels programes de formació professional per a l’ocupació adreçats prioritàriament a persones treballadores ocupades, subvencionats pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

FORMADOR/A - MODALIDAD

FORMADOR: MANEL DE TORRES AGUILAR