Curs bonificable de Muntatge Bastides Mòbils (8 h.)

Descripció

El present curs ofereix els coneixements bàsics per al muntatge, desmuntatge, revisions i manteniment de les diferents tipologies de bastides recolzats de forma eficaç i segura.

Curs bonificable de Muntatge Bastides Mòbils (8 h.)

OBJECTIUS

PART TEÒRICA

-Metodología de muntatge per als sistemes de bastides mòbils.
-Dimensions, forma i disposició de la bastida.
-Elements de suport.
-Ancoratges i subjeccions a l’edifici, si escau.
-Sistemes autoestables i col·locació de travats.
-Legislació.
-Llei 31/95 de PRL.
-Reial Decret 2177/2004.
-Normes bàsiques de seguretat.
-Replanteig de bastides mòbils.
-Muntatge de bastides mòbils.
-Modificació i manteniment de bastides mòbils.
-Desmuntatge, emmagatzematge i conservació de bastides mòbils.

PART PRÀCTICA

-Identificació de cada un dels components de les bastides en funció de la seva tipologia.
-Replanteig previ al muntatge (estudi tècnic). Especejament del material previ al muntatge.
-Suport de la bastida (esforços verticals).
-Muntatge de vents, si escau. Inspecció final del Muntatge.
-Muntatge per part dels alumnes d’una bastida mòbil d’alumini i un altre mòbil d’acer amb muntador qualificat.
-Muntatge, i instal·lació de les línies de vida en un muntatge de bastida per part dels alumnes tutoritzats per personal qualificat, ús de EPI.

Curs Muntatge Bastides Mòbils

Tipus de Curs

Formació bonificable

Aquest curs és bonificable per Fundae (Fundación Estatal para la Formación en el Empleo)

Qui pot apuntar-se a aquest curs?

Qualsevol persona interessada. Són cursos oberts, la bonificació només és opcional, no obligatòria.

Com bonificar el curs?

Les persones treballadores poden bonificar-se el curs mitjançant el crèdit de formació de la seva empresa (que fins a cert límit anual suposa un cost zero).

Si a la vostra empresa no sabeu com tramitar aquests crèdits, des del Gremi us podem derivar a una gestoria de confiança que cobra una taxa de gestió per alumne depenent del crèdit a bonificar.

Si ho preferiu, també podeu bonificar els cursos des de la vostra pròpia empresa:

PREU

Preu agremiats/ estudiants/atur: 148,80 €
Preu: 160 €

El preu per a Socis és també aplicable a persones desocupades i estudiants.

Maquinària i oficis

DURACIÓ

Aquest curs té una durada de 8 hores

Horari: 07:30 a 15:30 h

Properes convocatòries:

Cerdanyola:
12/04/2024

Modalitat

Curs Presencial amb Formador.

DIPLOMA

Al finalitzar el curs es lliurarà un diploma acreditatiu d’aquesta formació.

APPLUS ISO 9001

Estem certificats en Qualitat, segons la norma UNE-ISO 9001, per l’entitat Applus, amb la voluntat d’oferir un servei de màxima qualitat formativa.

Alguna consulta?

Si tens algún dubte o consulta relacionada amb aquest curs no dubtis em posar-te en contacte amb nosaltres!

Inscripció al curs
Places disponibles

Les dades obligatòries són imprescindibles per a tramitar la sol·licitud. La resta de dades es sol·liciten per oferir un millor servei i comunicació. El sol·licitant autoritza la incorporació de totes les dades esmentades a un arxiu titularitat del Gremi de Constructors d’Obres de Barcelona i Comarques, amb domicili a Barcelona, Gran Via de les Corts Catalanes, núm. 663, que té com a finalitat tramitar la sol·licitud. Així mateix, autoritza que se li enviï informació i ofertes comercials per correu electrònic o algun altre mitjà de comunicació electrònica equivalent. El sol·licitant disposa dels drets d’accés, rectificació i cancel·lació d’aquestes dades, així com a oposar-se al seu tractament mitjançant escrit a l’adreça anteriorment indicada amb la referència Protecció de Dades.