CONNECTA AMB ÈXIT. GESTIÓ D’UNA COMUNICACIÓ EFICAÇ

OBJECTIU GENERAL:

Millorar les habilitats de comunicació per connectar amb èxit en les diverses interaccions socials i professionals.

OBJECTIUS ESPECÍFICS:

• Millorar les habilitats de comunicació interpersonal en diferents àmbits de la vida
  • Potenciar les habilitats per a la comunicació virtual en un món cada vegada més digital
  • Fomentar la capacitat d’adaptació als diferents estils de comunicació i les necessitats dels altres

CONTINGUTS:

1. COMUNICACIÓ INTERPERSONAL
    • Desenvolupament de la capacitat per expressar-se amb claredat i eficàcia en diferents contextos socials, laborals i personals
    • La comunicació verbal i no verbal
    • Pràctica de l’escolta activa i respondre assertivament
    • La comunicació positiva per expressar les pròpies idees i emocions de manera adequada i respectuosa.
  2. COMUNICACIÓ EN ENTORNS DIGITALS
    • La capacitat de comunicació en línia en diferents àmbits de la vida, incloent les xarxes socials i altres plataformes dgitals
    • Tècniques per redactar correus electrònics efectius i professionals
    • Les habilitats per a la videoconferència i la comunicació en temps real
    • Tècniques per a la comunicació en les xarxes socials i altres  plataformes digitals
  3. COMUNICACIÓ EFICIENT
    • Diferents estils de comunicació i necessitats dels altres, amb la finalitat de millorar les relacions interpersonals
    • Diferents estils de comunicació i aprendre a adaptar-se a ells
    • Habilitats per a la comunicació en diferents contextos culturals i socials
    • La comunicació efectiva en situacions difícils o conflictives, amb l’objectiu de resoldre els problemes i establir bones relacions

CONTINGUTS SOSTENIBILITAT O ECONOMIA VERDA

1. Definicions i conceptes clau.

2. Evolució de l’estat de la comprensió de les actuacions a emprendre i situació actual.

3. Quin és el paper del món de la construcció en l’economia verda i la sostenibilitat.

Tipus de Curs

Formació Subvencionada (sense cost per a professionals de tots els sectors, personal de l’administració pública i persones en atur)

Qui pot apuntar-se en aquest curs subvencionat ?

Qualsevol persona resident a Catalunya que estigui en actiu (treballadora) o en situació d’atur.

Modalitat Presencial

Curs subvencionat per:

Aquest curs forma part dels programes de formació professional per a l’ocupació, subvencionats pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

ÀREA

Habilitats empresarials.

DURADA

Aquest curs té una durada de 30 hores

22/05/2024 a 26/06/2024, dilluns i dimecres de 17:30 a 20:30 h

LLOC

Gremi de Constructors d’Obres de Barcelona i Comarques, Gran Via de les Corts Catalanes, 663 – 08010 Barcelona.

MODALITAT

Curs presencial amb Formador/a.

Formadors: MARC BADIA, ÁNGEL SÁNCHEZ

DIPLOMA

Al finalitzar el curs es repartirà un diploma acreditatiu d’aquesta formació.

APPLUS ISO 9001

Som certificats en Qualitat segons la norma UNE-ISO 9001:2008, per la entitat Applus, amb la voluntat de oferir un servei de màxima qualitat formativa.

Alguna consulta?

Si tens algun dubte o consulta relacionada amb aquest curs no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres!

Inscripció al curs

Places disponibles

Un cop enviada la sol·licitud d’inscripció…

1) Ens posarem en contacte per enviar-te la Fitxa d’inscripció.

2) Envian’s la Fitxa emplenada a formacio@gremi-obres.org juntament amb:

-Una fotocòpia del DNI en vigor.
-Última nómina o últim rebut d’autónom o document DARDO (si estás en situació d’atur).

Per qualsevol dubte ens pots consultar trucant al 932 6594 30 o enviant un mail a formacio@gremi-obres.org

Les dades obligatòries són imprescindibles per a tramitar la sol·licitud. La resta de dades se sol·liciten per a oferir un millor servei i comunicació. El sol·licitant autoritza la incorporació de totes les dades esmentades en un arxiu titularitat del Gremi de Constructors d’Obris de Barcelona i Comarques, amb domicili a Barcelona, Gran Via de les Corts Catalanes, núm. 663, que té com a finalitat tramitar la sol·licitud. Així mateix, autoritza que se li enviï informació i ofertes comercials per correu electrònic o algun altre mitjà de comunicació electrònica equivalent. El sol·licitant disposa dels drets d’accés, rectificació i cancel·lació d’aquestes dades, així com oposar-se al seu tractament mitjançant escrit a l’adreça anteriorment indicada amb la referència Protecció de Dades.