Curs bonificable d’Espais Confinats (A.N.E.T.V.A)

Descripció

La diversitat de tasques que integren els treballs en altura així com el reisgo que cadascuna d’elles comporta, exigeix disposar de la màxima i més especialitzada formació.
L’equip avalat per l’Associació Nacional de Treballs Verticals (A.N.E.T.V.A), ofereix un ampli i especialitzat programa formatiu ajustat a les necessitats d’empreses i professionals en compliment amb la normativa vigent reguladora en matèria preventiva Seguretat i Salut.
La Llei de Prevenció de Riscos Laborals (Llei 31/1995) i el Reglament dels serveis de prevenció (R.D 39/1997) van establir un nou marc de legalitat a la Seguretat Laboral i van generar unes necessitats específiques de formació.
El art19. de la Llei de PRL (llei 39/1995), k estableix que l’empresari ha de garantir que cada trabjador, rebi una formació en matèria preventiva, suficient i adequada als riscos del seu lloc de treball o funció de cada trabjador.

Curs Espais Confinats (A.N.E.T.V.A)

MÒDUL TEÒRIC (20%):

• Legislació
  • Definició d’espai confinat
  • Identificacion i tipologia
  • Riscos generals
  • Riscos específics
  • Mesures preventives
  • Protocols d’accés i sortida
  • Protocols en cas d’emergència

MÒDUL PRÀCTIC (80%):

• Pràctiques en emuladors reals
  • Utilització de sistemes d’accés
  • Ús de sistemes de respiració autònoma
  • Mesurament de atmosferes
  • Utilització de sistemes d’hissat
  • Rescat i evacuacion bàsic

Formació bonificable

Aquest curs és bonificable per Fundae (Fundación Estatal para la Formación en el Empleo)

Qui pot apuntar-se a aquest curs?

Qualsevol persona interessada. Són cursos oberts, la bonificació només és opcional, no obligatòria.

Com bonificar el curs?

Les persones treballadores poden bonificar-se el curs mitjançant el crèdit de formació de la seva empresa (que fins a cert límit anual suposa un cost zero).

Si a la vostra empresa no sabeu com tramitar aquests crèdits, des del Gremi us podem derivar a una gestoria de confiança que cobra una taxa de gestió per alumne depenent del crèdit a bonificar.

Si ho preferiu, també podeu bonificar els cursos des de la vostra pròpia empresa:

PREU

Preu Soci: 133€
Preu No Soci: 145 €

El preu per a Socis és també aplicable a persones desocupades i estudiants.

Maquinària i oficis

14/09/2018 de 8:00 a 16:00 h.

Properes convocatories:

30/11/2018 de 8:00 a 16:00 h.

Hospitalet de Llobregat
(Barcelona)