Curs de Treballs en Alçada (A.N.E.T.V.A)

Descripció

La diversitat de tasques que integren els treballs en altura així com el reisgo que cadascuna d’elles comporta, exigeix disposar de la màxima i més especialitzada formació.
L’equip avalat per l’Associació Nacional de Treballs Verticals (A.N.E.T.V.A), ofereix un ampli i especialitzat programa formatiu ajustat a les necessitats d’empreses i professionals en compliment amb la normativa vigent reguladora en matèria preventiva Seguretat i Salut.
La Llei de Prevenció de Riscos Laborals (Llei 31/1995) i el Reglament dels serveis de prevenció (R.D 39/1997) van establir un nou marc de legalitat a la Seguretat Laboral i van generar unes necessitats específiques de formació.
El art19. de la Llei de PRL (llei 39/1995), k estableix que l’empresari ha de garantir que cada trabjador, rebi una formació en matèria preventiva, suficient i adequada als riscos del seu lloc de treball o funció de cada trabjador.

Curs de Treballs en Alçada (A.N.E.T.V.A)

MÒDUL TEÒRIC (20%):

• Legislació i normativa
  • Física aplicada a la caiguda
  • Principals riscos associats
  • Seguretat davant condicions meteorològiques adverses
  • Manipulació de càrregues en altura
    Sistemes anti caigudes

MÒDUL PRÀCTIC (80%):

• Confecció de nusos bàsics
  • Protocols d’accés a + de 2mts alçada
  • Conèixer i diferenciar sistemes homologats
  • Maniobres en sistemes homologats
  • Progressió per estructures
  • Avaluar riscos específics
  • Tipologies d’ancoratge
  • Instal·lació de línies de vida temporals
  • Tècniques d’autorescat bàsiques

Aquest curs és bonificable per la FTFE (Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo)

PREU

Preu Soci: 138€
Preu No Soci: 150 €

El preu per a Socis és també aplicable a persones desocupades i estudiants.

Maquinària i oficis

A concretar