Curs subvencionat d’Eines de Comunicació per Intervencions Públiques

OBJECTIU GENERAL:

– Realitzar activitats de comunicació amb suport de gravació per tal de analitzar en profunditat les principals errades en els processos de comunicació.

CURS D’EINES DE COMUNICACIÓ PER INTERVENCIONS PÚBLIQUES

1. Rols de comunicació front els medis.
1.1. Habilitats de comunicació. Comunicació verbal. Comunicació vocal. Comunicació visual. Comunicació no verbal
1.2. L’art de la conversió: Què és el que hem de fer davant els mitjans de comunicació?
1.3. Preguntar

2. Habilitats de comunicació en compareixences públiques

3. Tècniques de debat polaritzat
3.1. Realització d’un debat polaritzat amb el posterior anàlisis i introducció dels aspectes teòrics.
3.2. Impacte del missatge en l’audiència o en els interlocutors.
3.3. S’han acomplert els objectius desitjats?
3.4. S’ha generat una relació empàtica amb l’audiència o els interlocutors?
3.5. Es pot parlar d’una intervenció d’èxit?

Formació Subvencionada (sense cost per a professionals de tots els sectors i persones en atur)

Qui pot apuntar-se a aquest curs subvencionat?

Qualsevol persona resident a Catalunya que estigui en actiu (treballador/a o en situació d’atur). Excepte persones que treballin en l’Administració Pública.

Modalitat Presencial

Curs subvencionat per:

Aquest curs forma part dels programes de formació professional per a l’ocupació, subvencionats pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

Àrea

Gestió i habilitats empresarials

Properament nova convacotòria

Estem certificats en Qualitat, segons la norma UNE-ISO 9001, per l’entitat Applus, amb la voluntat d’oferir un servei de màxima qualitat formativa.

Si tens algun dubte o consulta relacionada amb aquest curs no dubtis em posar-te en contacte amb nosaltres!

Inscripció al curs
Places disponibles

Un cop preinscrit…

1) Ens posarem en contacte amb tu per fer-te arribar el Full d’Inscripció.

2) Ens hauries d’enviar omplert el Full d’Inscripció que t’hem enviat a formacio@gremi-obres.org juntament amb:

-Una fotocòpia del DNI en vigor.
-Última nòmina o últim rebut d’autònom o document DARDO (si estàs en situació d’atur).

Per qualsevol dubte contacteu amb nosaltres al 932 6594 30 o enviant un mail a formacio@gremi-obres.org