Curs bonificable de Primers Auxilis

Descripció

El present curs pretén capacitar en totes les tècniques bàsiques en Primers Auxilis a la comunitat per a auxiliar a les persones que puguin sofrir un accident o malaltia sobtada fins a l’arribo de l’ambulància o professional mèdic.

Objectius:

Una vegada finalitzada la formació, els alumnes adquireixen les següents competències:
– Inculcar conceptes relacionats amb la prestació de primers auxilis.
– Aconseguir que els treballadors puguin saber que fer en moments crítics.
– Dotar a treballadors d’una formació en primers auxilis que els permeti socórrer a un accidentat fins a l’arribada dels serveis mèdics.
– Complir amb l’obligació legal de les empreses de formar als seus treballadors en matèria de seguretat i salut en el treball.

Curs bonificable de Primers Auxilis

Continguts:

Mòdul I: Generalitats.
– Concepte de primers auxilis.
– Principis d’actuació en primers auxilis.
– Terminologia clínica.
– Valoració de l’estat de l’accidentat: valoració primària (l’ABC) i valoració secundària.
– Legislació en Primers Auxilis

Mòdul II: Emergències.
– Ofegats, Obstrucció de la via aèria: Maniobra de Heimlich.
– Reanimació Cardio-Pulmonar (R.C.P.)

Mòdul III: Processos patològics I.
– Lipotímia i desmai.
– Atacs d’ansietat i d’epilèpsia.
– Ferides, Mossegades i Picades.
– Hemorràgies i xoc hipovolèmic.

Mòdul IV: Processos patològics II.
– Intoxicació per gasos.
– Cremades.
– Insolació (cop de calor) i refredament generalitzat.
– Electrocució.

Mòdul V: Processos patològics III.
– Esquinços i torçades.
– Luxació o dislocació.
– Fractures.
– Politraumatizado, traumatisme cranioencefàlic i inconsciència.
– Immobilitzacions i transport. Rautek i retirada de casc.

Tipus de Curs

Formació bonificable

Aquest curs és bonificable per Fundae (Fundación Estatal para la Formación en el Empleo)

Qui pot apuntar-se a aquest curs?

Qualsevol persona interessada. Són cursos oberts, la bonificació només és opcional, no obligatòria.

Com bonificar el curs?

Les persones treballadores poden bonificar-se el curs mitjançant el crèdit de formació de la seva empresa (que fins a cert límit anual suposa un cost zero).

Si a la vostra empresa no sabeu com tramitar aquests crèdits, des del Gremi us podem derivar a una gestoria de confiança que cobra una taxa de gestió per alumne depenent del crèdit a bonificar.

Si ho preferiu, també podeu bonificar els cursos des de la vostra pròpia empresa:

PREU

Preu: 120 €

El preu per agremiats és també aplicable a persones desocupades i estudiants.

Àrea

Maquinària i oficis

DURACIÓ

Aquest curs té una durada de 4 hores

Horari: 08:00 a 13:00 h

Properes convocatòries:

Sant Joan Despí:
*curso primeros auxilios (4 h): todas las semanas, los jueves en formato abierto. De 12 a 16 h

Girona:
Horario: 7:30 a 13:30 h
10/05/2024
16/05/2024
24/05/2024
30/05/2024
07/06/2024
13/06/2024
28/06/2024

Modalitat

Curs Presencial amb Formador.

DIPLOMA

Al finalitzar el curs es lliurarà un diploma acreditatiu d’aquesta formació.

APPLUS ISO 9001

Estem certificats en Qualitat, segons la norma UNE-ISO 9001, per l’entitat Applus, amb la voluntat d’oferir un servei de màxima qualitat formativa.

Alguna consulta?

Si tens algún dubte o consulta relacionada amb aquest curs no dubtis em posar-te en contacte amb nosaltres!

Inscripció al curs
Places disponibles

Les dades obligatòries són imprescindibles per a tramitar la sol·licitud. La resta de dades es sol·liciten per oferir un millor servei i comunicació. El sol·licitant autoritza la incorporació de totes les dades esmentades a un arxiu titularitat del Gremi de Constructors d’Obres de Barcelona i Comarques, amb domicili a Barcelona, Gran Via de les Corts Catalanes, núm. 663, que té com a finalitat tramitar la sol·licitud. Així mateix, autoritza que se li enviï informació i ofertes comercials per correu electrònic o algun altre mitjà de comunicació electrònica equivalent. El sol·licitant disposa dels drets d’accés, rectificació i cancel·lació d’aquestes dades, així com a oposar-se al seu tractament mitjançant escrit a l’adreça anteriorment indicada amb la referència Protecció de Dades.