Curs subvencionat d’Introducció al Lean Manufacturing

OBJECTIU GENERAL:

– Acompanyar en el procés de canvi que suposa trencar amb el pensament tradicional cap al Lean Manufacturing.

OBJECTIUS ESPECÍFICS:

– Millorar la productivitat.

– Eliminar malbarataments.

CURS DE LEAN MANUFACTURING

1. LEAN MANUFACTURING. VALOR AFEGIT I ELIMINACIÓ DE MALBARATAMENTS.
1.1. Respecte per l’ordre i neteja en el lloc de treball.
1.2. Metodologia 5S.

2.MILLORA DE L’EFICIÈNCIA_OEE (Overall Equipment Effectiveness), Manteniment autònom, Smed (Single Minute Exchange of Die) i poka-yoke (A prova d’errors).

3. EL PRINCIPI DE FLUX CONTINU.(Just in Time).

4. EINES BÀSIQUES UTILITZADES EN EL LEAN.

5. MILLORA CONTÍNUA (kaizen).

Formació Subvencionada (sense cost per a professionals de tots els sectors, personal de l’administració pública i persones en atur)

Qui pot apuntar-se a aquest curs subvencionat?

Qualsevol persona resident a Catalunya que estigui en actiu (treballador/a o en situació d’atur). Excepte persones que treballin en l’Administració Pública.

Modalitat Presencial

Curs subvencionat per:

Aquest curs forma part dels programes de formació professional per a l’ocupació, subvencionats pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

Gestió i Habilitats Empresarials

DURADA

06/10/2022 a 24/11/2022, dijous de 16 a 19:45 h

JORGE MERCADER ESTEVE

Formador · Consultor · Coach · Lean Construction

– Enginyer de Montes, Màster Prevenció de Riscos Laborals i Màster en Desenvolupament Directiu, Intel·ligència Emocional i Coaching.
– Més de 20 anys d’experiència al sector de la construcció.
– Missió empresarial: millorar el benestar de les persones en base a la seguretat i la productivitat.
– Els meus valors: sostenibilitat, col·laboració, diversió i responsabilitat.
– Els meus talents: ésser productiu i eficient, mantenint la calma.

Estem certificats en Qualitat, segons la norma UNE-ISO 9001, per l’entitat Applus, amb la voluntat d’oferir un servei de màxima qualitat formativa.

Places disponibles.
Inscripció:

Un cop preinscrit…

1) Ens posarem en contacte amb tu per fer-te arribar el Full d’Inscripció.

2) Ens hauries d’enviar omplert el Full d’Inscripció que t’hem enviat a formacio@gremi-obres.org juntament amb:

-Una fotocòpia del DNI en vigor.
-Última nòmina o últim rebut d’autònom o document DARDO (si estàs en situació d’atur).

Per qualsevol dubte contacteu amb nosaltres al 932 6594 30 o enviant un mail a formacio@gremi-obres.org