Curs subvencionat d’Habilitats de Comunicació

PRESENTACIÓ:

Una de les característiques que millor defineix l’ésser humà és la seva capacitat per comunicar-se amb altres éssers i amb els seus semblants.

A través de la comunicació es poden satisfer dos desitjos primaris: informar i persuadir. La comunicació és un procés que es dona en dues direccions, perquè sigui eficaç, hem d’aconseguir que el missatge que enviem sigui acceptat pel nostre interlocutor.

A més de saber transmetre un missatge, també és important saber escoltar i entendre el que les altres persones han de dir.

No hem d’oblidar que com més eficaç resulti la comunicació, més probabilitats hi ha d’assolir els objectius que es persegueixen i d´obtenir resultats.

OBJECTIUS DEL CURS:

Aquest curs d’habilitats de comunicació aporta una visió global sobre el procés comunicatiu des de la perspectiva pràctica. Els seus continguts expliquen com funciona el procés, quines habilitats són necessàries per optimitzar la nostra comunicació i per relacionar-nos de manera adequada amb el nostre entorn i amb les persones.

OBJECTIUS GENERALS:

• Adquirir l’habilitat i conèixer els sistemes subjectius de comunicació.
• Entendre el missatge per tots els mitjans de comunicació.
• Transmetre el missatge de forma correcta i aconseguint la màxima comprensió del receptor.
• Identificar i manegar la comunicació verbal i no verbal.
• Comunicar de manera congruent el missatge i identificar les incongruències.

VALOR AFEGIT. ¿PER QUÈ HE D´ASSISTIR AL CURS?

Aquest taller va enfocat i dirigit a totes aquelles persones que tenen inquietud per millorar la seva forma de comunicar amb els altres i obtenir resultats. Bé perquè es troben bloquejades en algun situació, perquè volen fer-ho millor, o simplement, perquè volen aprendre més coses sobre la comunicació i sobre el canvi.

OBJECTIUS ESPECÍFICS:

• Conscienciar sobre els avantatges de la cooperació en el treball, no únicament a l’organització sinó per a l’èxit personal.
• Desenvolupar l’autoconeixement i l’autocontrol com capacitats claus per a treballar amb confort, amb una autoestima enfortida i amb el recolzament de unes relacions socials inevitables.
• Millorar les habilitats de comunicació que permeten ser més productius, evitar errades o malentesos i establir relacions més sòlides, transparents i sanes.

CURS D’HABILITATS DE COMUNICACIÓ

6.2. Temps lliure mental
6.3. Desenvolupar l’habilitat d’escoltar

7. Comunicació no verbal

Formació Subvencionada (sense cost per a professionals de tots els sectors i persones en atur)

Qui pot apuntar-se a aquest curs subvencionat?

Qualsevol persona resident a Catalunya que estigui en actiu (treballador/a o en situació d’atur). Excepte persones que treballin en l’Administració Pública.

Modalitat Presencial

Curs subvencionat per:

Aquest curs forma part dels programes de formació professional per a l’ocupació, subvencionats pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

Àrea

Gestió i habilitats empresarials

31/01/2023 a 02/03/2023, dimarts i dijous de 17:30 a 20:30 h

DESCARREGA EL CALENDARI

Estem certificats en Qualitat, segons la norma UNE-ISO 9001, per l’entitat Applus, amb la voluntat d’oferir un servei de màxima qualitat formativa.

Si tens algun dubte o consulta relacionada amb aquest curs no dubtis em posar-te en contacte amb nosaltres!

Inscripció al curs

Curs complet. Pots inscriure’t per tal d’entrar a la llista d’espera. Contactarem amb tu quan tinguem alguna baixa o quan obrim noves convocatòries

Un cop preinscrit…

1) Ens posarem en contacte amb tu per fer-te arribar el Full d’Inscripció.

2) Ens hauries d’enviar omplert el Full d’Inscripció que t’hem enviat a formacio@gremi-obres.org juntament amb:

-Una fotocòpia del DNI en vigor.
-Última nòmina o últim rebut d’autònom o document DARDO (si estàs en situació d’atur).

Per qualsevol dubte contacteu amb nosaltres al 932 6594 30 o enviant un mail a formacio@gremi-obres.org