Uncategorized @ca

Assemblea General Ordinària – 2026

El Gremi de la Construcció va dur a terme aquest dijous 28 de maig de 2026, la seva Assemblea General, que enguany va tenir lloc a la Torre Bellesguard de Gaudí, situada al districte de Sarrià-Sant Gervasi de Barcelona, i que destaca pel seu disseny que combina modernisme i neogòtic, amb l’aparença d’un castell mediaval.

A la reunió es va comptar amb la presència del president Josep Antoni Martínez Zaplana, del tresorer José Luis López i la gerent Mercè Polo que, com a representants del Gremi, van presentar la situació actual, l’activitat duta a terme durant l’any 2025 i les xifres més destacades de la institució, així com l’aprovació dels pressupostos del 2026. El president, va fer un repàs als esdeveniments més importants que s’ha produït a nivell internacional, estatal, autònomic i local i que han marcat l’agenda i el dia a dia de l’economia, i també en el nostre sector.

Tot seguit i mantenint l’ambient de transparència de la sessió, es va animar als presents i a la resta d’agremiats que no van poder assistir, a consultar la Memòria d’activitats del Gremi 2025,  que es pot trobar a l’apartat de Portal de Transparència de la pàgina web del Gremi.

I per acabar, es va tractar l’0bertura del període electoral a la presidència del Gremi, des del mateix dijous 28 de maig de 2026 i fins a la data de les eleccions, el dimarts 21 de juliol de 2026. Es va aprovar tant l’Obertura del periode electoral, com la Normativa Electoral, i la composició de la Mesa i la Junta Electoral.

Per tancar la sessió, es va obrir el torn de preguntes en què la cinquantena d’empreses agremiades van poder consultar els dubtes que tenien.

Des del Gremi agraïm la participació activa del agremiats i agremiades i el seu compromís, i esperem amb entusiasme un any ple d’oportunitats i èxits compartits.

 

admin

Recent Posts

Resum de la Jornada RiMe – 09/07/2026

L’Auditori del Gremi de la Construcció va acollir, aquest dijous 9 de juliol de 2026,…

4 dies ago

Proclamació de candidatures – Eleccions 2026

Josep Antoni Martínez Zaplana, única candidatura a la presidència de la Junta Directiva del Gremi…

2 setmanes ago

Resum de la Webinar: “Sikatherm Impact” 11/06/2026

El dijous 11 de juny de 2026 va tenir lloc la Webinar “Sikatherm Impact", organitzada…

1 mes ago

Obertura del període electoral per a la presidència del Gremi

♦ Tal com es va aprovar a l'Assemblea General Ordinària del passat dijous 28 de…

1 mes ago

Webinar: “Més enllà de l’aillament: El paper del SATE en la nova envolvent arquitectònica” (13/05/2026)

El dimecres 13 de maig de 2026 va tenir lloc la Webinar “Més enllà de…

2 mesos ago