Fes-te visible pel teu client digital

De vegades podem pensar que el client digital es tracta d’un perfil jove, que està el major temps del dia connectat a les diferents xarxes i plataformes, quan en realitat no és del tot així. Si que és cert que els nadius digitals, nascuts a partir del 1980 passen molt temps connectats, però també hem de comptar amb els “immigrants digitals” (1940-1980), que tot i no disposar de tants perfils digitals en xarxes, si que la seva manera de compartir, buscar i comparar informació passa indiscutiblement per internet, tractant-se també d’un client 2.0. Per tant és molt important conèixer al teu client per saber com apropar-te a ell.

El client digital està cada cop millor informat. Potser fa uns anys no tenia tanta experiència buscant informació, però actualment la majoria de clients digitals són professionals de la compra. Saben com trobar les millors ofertes i identificar aquells portals web que s’ajusten als seus gustos i necessitats. Aquest client digital, sempre busca contingut interessant per gaudir-lo i si li agrada una empresa física, li agrada compartir-ho amb els seus contactes. El que abans es compartia amb el “boca a orella” ara es comparteix en la xarxa i amb moltes persones a la vegada.

Tenint en compte el teu possible client digital, que busca reformar la seva nova botiga, la seva cuina, renovar la façana de la comunitat o vol fer-se un petit refugi, has de cuidar molt i molt bé la teva imatge dins la xarxa. Actualment és imprescindible tenir una presència digital perquè et puguin trobar, poder veure les teves obres realitzades…i si a més a més disposes d’un blog o zona de noticies, on publiques contingut rellevant per al teu públic, potser no et llegeix el teu possible client, però tens molts més números d’arribar a ell. Si a més a més el teu contingut es comparteix, es multipliquen exponencialment els teus lectors. Com més visibilitat tinguis, més et coneixeran.

Si estàs pensant en renovar la teva web i ets soci del Gremi, nosaltres t’ajudarem a triar la millor opció per la teva empresa. Perquè cada negoci té una història diferent, i totes les històries han de poder conviure tant en presència física com digital. Al igual que cuides la imatge de la teva empresa, un bon logotip, una bona sala de reunions, et poses el teu millor look per a les teves trobades físiques amb el teus clients presencials, no vols cuidar el teu look i la teva imatge amb les teves trobades amb els teus clients digitals? Al cap i a la fi, són els mateixos!!

Ens veiem a la xarxa!