Necessiten rehabilitadores per al Programa de Borsa d’habitatges de lloguer social

Amb el lema “Si tens un pis vuit, tu tens la clau”, el Consorci d’Habitatge de Barcelona està fent ressò del programa de la Borsa d’habitatge de Lloguer Social a través de la Xarxa d’Oficines de l’Habitatge, per tal d’oferir els serveis de mediació entre els propietaris d’habitatges buits i possibles llogater, a fi i efecte d’incrementar el nombre d’habitatges de lloguer a preus assequibles i facilitar l’accés a unitats de convivència i a joves d’entre 18 i 35 anys que compleixin els requisits d’accés a la borsa.

Aquests pisos són visitats/avaluats per tècnics de l’Ajuntament, on en la majoria de les ocasions determinen la necessitat de realitzar-se obres de rehabilitació per tal d’adaptar els habitatges a les condicions idònies per poder-se habitar.  Per aquests casos, el Consorci de l’Habitatge disposa (dins el marc del conveni que manté amb el Gremi) d’un llistat exclusiu d’empreses rehabilitadores, sòcies del Gremi que disposen del segell CONSTA, per tal de facilitar-lo als propietaris dels pisos buits que han de realitzar les obres de rehabilitació abans mencionades.

Cada setmana entren varis pisos dins el programa de la Borsa d’habitatge de Lloguer Social amb necessitat de ser rehabilitats, motiu pel qual si consideres que la teva empresa podria entrar a formar part del llistat d’empreses rehabilitadores, per tal d’executar les obres de rehabilitació que es sol.licitin dins el programa, fes-nos-ho saber.

2 Comentaris
  • Diego Palmisano
    Publicat a les 18:06h, 02 gener Respon

Estamos interesados en poder formar parte del programa, quisiéramos saber cuales serian los pasos y las condiciones a cumplir.
    Empresa Corrapalmisano constructora sl.
    Contacto Diego Palmisano

• admin
      Publicat a les 15:58h, 03 gener Respon

Perfecto Diego,
      Nos ponemos en contacto contigo en privado para informarte de los pasos.
      Saludos,