Coneixes www.reformastic.es? Inscriu-te i fes networking!

Reformastic portal de networking

Coneixes www.reformastic.es? Inscriu-te i fes networking!

Des del Gremi de la Construcció del Vallès, conjuntament amb el Gremi de Constructors d’Obres de Barcelona, s’ha posat en marxa Reformastic, una plataforma web de reformes i construcció que apropa a usuaris i empreses, per una banda, i per altra posa en contacte empreses amb grans projectes amb altres empreses i professionals del sector perquè puguin col.laborar plegats.

Usuaris —- Empreses
En el primer cas, les persones que tinguin necessitat de realitzar una obra nova, de rehabilitació, una instal·lació, etc, podran accedir de forma gratuïta i publicar-la. I al mateix temps, les empreses que estiguin enregistrades a la web, podran accedir als projectes (publicats pels usuaris) i en cas d’estar interessades en executar-los, presentar el corresponent pressupost.

Empreses —- Empreses
En el segon cas, en una empresa que tingui un gran projecte i vulgui contractar altres professionals per col·laborar-hi, també podrà fer-ho a través de Reformastic, de forma ràpida i senzilla (sense cap cost per socis d’algun dels Gremis promotors d’aquesta iniciativa).

Us convidem a entrar a www.reformastic.es i inscriure la vostra empresa amb les dades que vulgueu publicitar, veureu que podeu pujar el vostre logo, així com imatges i projectes que hagueu realitzat. Tot i ser un registre intuïtiu, us adjuntem un MANUAL D’ÚS per si us pot ser d’utilitat.